BYTTE OG RETUR

RETURER SENDES TIL: 

JULETREPYNT.NO 
Granborgveien 5
3153 Tolvsrød 

Varer som sendes som postoppkrav vil ikke bli hentet ut. 

Salgsvarer byttes ikke.

Betingelsen for retur er at varen ikke har vært i bruk og at den kan selges som ny. Alle merkelapper skal henge på og originalemballasjen må også legges ved. Det er viktig at varene pakkes godt, slik at de ikke knuser i postgang.

Ved benyttelse av angreretten betaler forbruker frakt. Kreditering av returnert vare skjer når Julebutikken juletrepynt.no har mottatt varen og godkjent angrerettskjemaet.

Reklamasjon og benyttelse av angrerett følger fastsatt norsk lov. Se forbrukerkjøpsloven og angrerettloven.

Nissemor refunderer beløpet for produktene som har kommet hele og fine i retur. Har du betalt med Klarna vil fakturaen din endres, har du betalt med Vipps eller bankkort vil pengene overføres på samme konto som du betalte med i løpet av 5-7 virkedager. 


OBS - Hvis du ikke henter pakken din på posten vil du bli belastet et håndteringsgebyr på kr 300 + frakt tur/retur. 

 

ANGRER DU KJØPET? 

1. Send nissemor en e-post på marianne@juletrepynt.no om at du kommer til å benytte deg av angreretten.

2. Fyll ut angreskjema - HUSK å skriv ordrenummeret på

3. Pakk produktene godt inn i original emballasje med evt. tagger på. Husk angreskjema i esken. 

4. OBS! Du står selv for returfrakten. Du er også ansvarlig for at produktene kommer hele og fine frem. Anbefaler derfor at du velger frakt med sporing. 

5. Beløpet tilbakebetales innen 14 dager etter at jeg har mottatt returen.

OBS! Salgsvarer kan ikke angres/byttes. 

BYTTE PRODUKTER

1. Bestill ny ønsket vare i nettbutikken.

2. Fyll ut angreskjemaet - HUSK å skriv ordrenummeret på. 

3. Returner de varene du ønsker. Husk å pakk produktene godt inn slik at de ikke blir skadet under frakt. Lever produktet tilbake i sin originale innpakning. 

4. Send den tilbake via ditt lokale postkontor/post i butikk. 

5. Beløpet tilbakebetales innen 14 dager etter at jeg har mottatt returen.

 

REKLAMASJON - feil eller mangler med varen

Hvis du oppdager at et produkt du har mottatt hos oss har en feil 
skal du ta kontakt med kundeservice på e-post så raskt som mulig og innen 7 dager.

Det samme gjelder hvis du oppdager at et produkt har blitt ødelagt
gjennom transport eller hvis du oppdager andre avvik i leveringen,
f.eks. at antall produkter er feil eller produkt modellen avviker fra bestillingen din. 

Ved feil fra vår side eller reklamasjon betaler vi selvfølgelig frakten. Ta kontakt så får du returetikett. 

E-post skal sendes til marianne@juletrepynt.no. Husk bilde av skade/mangel.